dostawa gratis od 299 zł tylko dla przesyłek realizowanych po przedpłacie

PL EN DE

Zwroty i reklamacje

Zwrot

Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od  umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Odsyłany towar  powinien być w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, dotyczy to również opakowania i metki. Zwracany towar wraz z wypełnionym i  podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Szamelka Hanna Pranczke
ul. Pucka 2A
84-200 Wejherowo

Do zwracanego towaru należy dołączyć  wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz dowód zakupu. Towar powinien być odpowiednio zapakowany, by nie uległ ewentualnemu uszkodzeniu  podczas transportu. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

Pobierz formularz zwrotu

Zwroty dokonujemy  na numer rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu do 14 dni.  Uwaga! nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu.

 

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru proszę  się z nami skontaktować droga e­mailową: szamelkabutik@wp.pl  celem zgłoszenia reklamacji. Klient ma prawo odstąpienia od umowy, może zażądać obniżenia ceny towaru lub wymiany na ten sam pełnowartościowy towar. Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać na  adres:

Szamelka Hanna Pranczke
ul. Pucka2A
84-200 Wejherowo

Reklamowany towar powinien być odpowiednio zapakowany, by nie uległ ewentualnemu uszkodzeniu  podczas transportu. O wynikach rozpatrzonej  reklamacji poinformujemy droga e­mailową Uwaga! nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Pobierz formularz reklamacyjny